Termeni și condiții

Site-ul www.milanobluehotel.ro este un site comercial, proprietate a SC MILANO BLUE MAMAIA SRL, care permite efectuarea de rezervări de camere.
Folosirea, incluzând vizitarea și cumpărarea de servicii turistice de pe site-ul www.milanobluehotel.ro implică acceptarea termenilor și condițiilor detaliate în următoarele paragrafe.

Dorința noastră este să vă oferim o experiență de neuitat în Hotelul Milano Blue stabilind o serie de reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să țineți cont. 

Sosire și plecare:

  • check-in se face începând cu ora 16.00.
  • check-out se face până în ora 12:00.

Cazarea fiecărei persoane se face prin completarea fișei de anunțare a sosirii pe baza actului de identitate. Cazarea copiilor până la 7 ani se va face gratuit, pentru copii între 7-12 ani se va percepe 50% din valoarea unui loc de cazare cu sau fără asigurarea unui pat suplimentar în cameră, iar pentru copii peste 12 ani se va percepe tariful normal.

Rezervări

Pentru rezervare completați formularul sau contactați serviciul rezervări prin telefon: 0341180090, 0745702663 [email protected]
O rezervare facuta online sau telefonic este valabila doar in momentul in care primiti un e-mail de confirmare din partea hotelului.

Politica de anulare diferă în funcție de oferta achiziționată, pentru mai multe detalii va rugăm să contactați recepția.

Acestea diferă în funcție de tipul de cameră ales și de numărul de persoane.

Este acceptată plata numerar(RON), cărți de credit (Visa, Mastercard, Maestro), transfer bancar și tichete de vacanță.

Alte clauze:

  • Oferta se aplică doar la rezervările făcute telefonic sau prin email până pe dată de 31.12.2022.
  • Oferta include mic dejun și parcare.
  • Sejurile pot fi plătite și cu card de vacanță cu condiția să se cazeze titularul cardului, în caz contrar se va refuză check-in-ul iar avansul este nerambursabil.
  • Toate rezervările achitate cu card de vacanță sunt nerambursabile
  • Oferta implică achitarea în avans a 100% din contravaloarea sejurului, sumă care este nerambursabilă în caz de anulare.

În această perioadă cu totul excepțională, generate de epidemia COVID-19, dorim să vă aducem la cunostință că atât curățenia cât și schimbarea lenjeriei și prosoapelor se fac la cererea dvs, atașând pe yală semnul de curățenie care se află în cameră.

Micul dejun se servește zilnic între 08:00 si 10:30 in restaurantul hotelului.

În cadrul hotelului fumatul este strict interzis.

Hotelul și spatiile publice sunt supravegheate prin sistem video. Nu ne asumăm răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incita hotelului, restaurantelui și barului

Milano Blue nu dispune de parcare privată iar parcarea din Stațiunea Mamaia poate fi contra cost.

Regula generală este că nu este permisă cazarea în hotel a persoanelor însoțite de animale și păsări. În cazuri excepționale și numai cu acordul administratiei hotelului se pot face exceptii.

Puteți primi vizitatori în camera dumneavoastră între orele 08:00 și 22:00,fără costuri suplimentare, în cazul în care primiți oaspeți în intervalul 22:00-08:00 aceștia vor trebui să achite diferența de tarif și să se înregistreze la recepție.

Nu vom folosi niciodată datele cu caracter personal fără să avem în prealabil acordul dumneavoastră.

Reprezintă o preocupare permanentă. Lenjeria se schimbă la 3 zile iar prosoapele la 2 zile de cazare sau la cererea clientului lăsând un semn “Reîmprospătare cameră” pe mânerul ușii

Pentru mai multe informații legate de serviciul de curățenie vă invităm  scanați codul QR găsit în camera dumneavoastră.

Clientul este răspunzator față de hotel pentru daunele provocate celorlalți clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor hotelului.Răspunderea hotelului nu se extinde asupra autovehiculelor sau încărcăturii acestora.

Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți.

Ne rezervăm dreptul de a acorda bonusuri și discounturi în scopul fidelizării clienților noștri.

Considerăm că orice client în momentul accesării oricărui serviciu oferit de complexul hotelier (hotel, restaurant, bar) a luat cunoștință de termenii și condițiile menționate mai sus și le-a acceptat tacit. Politica hotelului poate fi oricând modificată fără notificare.

Pentru orice inconvenient sau nelămurire,nu ezitati să contactați recepția.
Vă mulțumim!
ro_RORO

Înscrieri Timpurii 2023

DETALII OFERTĂ

Până la 20% OFF – începând de la 200 RON / noapte